.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای به مصلحت ایران است

 نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: به نتیجه رسیدن مذاکرات1+5 به مصلحت کشور و منطقه است.

به گزارش شمال نیوز از ایرنا، آیت الله ˈسیدکاظم نورمفیدیˈ امروز در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی این شهر افزود: مذاکرات هفته قبل فرصت خوبی برای غربی ها بود که از آن استفاده کنند.

به گفته وی، وضعیت فعلی نه به نفع ما و نه به نفع غربی ها است و باید هر چه زودتر با مذاکرات به نتیجه رسید و از این وضعیت خارج شد.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: اینکه وزرای چند کشور سرزده و به یک باره به این مذاکرات می روند نشان می دهد که این مذاکرات به نفع آنها است ولی باید توجه داشته باشیم که غربی ها برای رسیدن به نتیجه باید سرعقل بیایند.

وی ادامه داد: امروز ایران در حال پیشرفت است ، در دور قبلی مذاکرات ما 20سانتریفیوژ داشتیم اما در حال حاضر بیش از 20 هزار سانتریفیوژ داریم و تحریم ها نتوانسته جلوی پیشرفت ما را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: باید با امام حسین رابطه برقرار کنیم و دل خود را حسینی کنیم، تنها چشم و دست نباید حسینی باشد، مهم حسینی شدن دل است.

آیت الله نورمفیدی در خطبه اول این هفته نماز سیاسی عبادی جمعه شهر گرگان گفت: اگر به حادثه عاشورا که در روز دهم ماه محرم سال 61 هجری رخ داد به ظاهر نگاه کنیم در یک روز اتفاق افتاد اما در باطن میبینیم که آثار و برکات آن مختص به آن زمان و مکان نبود.

به گفته خطیب جمعه گرگان، قیام هایی که بعد از عاشورا پیدا شد و همه برای مخالفت با بنی امیه و بنی عباس بود .

وی اظهار کرد: برای جلوگیری از این قیام ها و دردسر ها خلفای اموی و عباسی با قبر امام حسین(ع) نیز دشمنی کردند و بارها دست به تخریب آن زدند.

نماینده ولی فقیه گفت: عاشورا خورشیدی بود که نورانیتش ادامه پیدا کرد و تا کنون ادامه داشته است.

آیت الله نورمفیدی افزود: دین داشت تغییر می کرد، باطن دین همان جاهلیت بود اما ظاهرش را اسلامی کرده بودند و از این طریق به اسلام ضربه می زدند.

به گفته وی، زنان در حادثه عاشورا نقش پر رنگی داشتند، اگر استقامت زینب(س) نبود معلوم نبود بنی امیه چه بر سر عاشورا می آوردند و این حادثه را چطور نشان می دادند.

خطیب جمعه گرگان در ادامه این خطبه افزود: دنیا دارد تبلیغ می کند که اسلام مردسالار است اما در کربلا خلاف این ثابت شد و میبینیم که برای زن چه ارزشی قایل شدند، متاسفانه برخی در داخل و حتی از جامعه روحانیت نیز به این دروغ دامن می زنند.

وی در پایان خود و دیگران را به تقوای الهی دعوت کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

غلط انداز 24 آبان 1392
حاج آقا بدانند که غربی ها مصلحت خودشان را بهتر از ما می دانند. آنها می دانند به پای میز مذاکره کشاندن ایران و از ابهت انداختن آن چقدر برایشان سود دارد. آنها می دانند ذلیل کردن ایران از اینجا به بعد خیلی آسان است و آن تابو حالا دیگر شکسته است. آنها نخواهند گذاشت این مذاکرات به نفع ایران تمام بشود و هرگز اهرم تحریم را رها نخواهند کرد. چه چیزی به نفع ما است خدا می داند. آبرو و اقتدار ایران را از بین نبرید و با اعتبار بین المللی ایران بازی نکنید. از این مذاکرات جز بازگشت به نقطه صفر و یا به غنی سازی 3 درصد چیزی نصیب ایران نمی شود و تحریم ها هم برداشته نخواهد شد. برای آزادسازی 3 الی 10 میلیارد دلار اینقدر گدایی کردن نمی ارزد. شرف و حیثیت ایران بیش از اینها می ارزد. معامله با حیثیت ایران باعث نا امیدی سایر مبارزان می شود. آیا ایران به ذلت تعلیق مجدد فعالیت های هسته ای تن خواهد داد؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.